Our model
מודל התמנון להפקת קורסים דיגיטליים
Amit
Shaked
מודל התמנון להפקת קורסים דיגיטליים
יש לך כמויות אדירות של ידע וערך להפיץ לעולם? הבנת שזה הרגע שלך לצאת מהצללים?
הגעת למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לתת לך את הבמה. יחד, נעבור מסע שיגרום לך לגלות את עצמך ואת הטאלנט הפנימי שלך, בדרך גם לשפר את חייהם של אנשים רבים שיכולים להיעזר בידע והערך שיש לך להציע.
על רגל אחת מה כולל התהליך?
נכיר אותך ונציב מטרות שאפתניות לעתידך האישי, המקצועי והכלכלי נבנה עבורך תוכנית אסטרטגית חכמה ומקיפה נדריך ונלווה אותך בכל תהליכי בניית העסק (כן, כולל תכנון פיננסי מעמיק) נעזור לך לארוז את הידע והניסיון שלך בתוך מוצרים דיגיטליים מדהימים נקים יחדיו מערך שיווק ומכירות עוצמתי
לפני שנתחיל, יש לנו משהו חשוב להגיד
התהליך שנעבור בחודשים הקרובים דורש מחויבות והתמדה רצינית מצדכם כבעלי עסקים וטאלנטים לעתיד,כאלו שרוצים להצליח, לפרוץ לתודעה ולשנות את חייהם של אנשים רבים. חשוב לנו להדגיש - לא מדובר כאן בדרך להתעשרות קלה ומהירה ובטח שלא בפתרון קסמים. מדובר כאן על הדרך הנכונה לעשות דברים, כמו שעושים המנטורים והמרצים המצליחים במדינה. מוכנים להתחיל?
רגע,אז מה זה
מודל התמנון?
מודל התמנון נבנה על ידי שנים של ניסיון בתחומי הייעוץ העסקי, הקמת עסקים והפקת מוצרים דיגיטליים ונועד לקחת אותך משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב שבו יש לך עסק חי, פעיל ומשגשג.
יזם או יזמית אשר מעוניינים להקים עסק מבוסס קורסים דיגיטליים בצורה נכונה וטובה, נאלצים להתעסק בטווח רחב מאוד של תחומים בו זמנית ובאופן אינטנסיבי – שיווק, מכירות, אסטרטגיה, שירות לקוחות, אוטומציה, משפטים, פיננסים ועוד רבים אחרים.
עומס זה מוביל בדרך כלל לפגיעה באיכות הקורסים ו/או באיכות הסיסטם העסקי ובנוסף פוגע במוטיבציה להמשך התהליך, דבר שעלול להוביל לנטישת הפרויקט טרם סיומו.
וזו אחת הבעיות המרכזיות שעבודה במודל התמנון פותרת עבורך.
אנחנו מבינים שאין שום דרך בה תוכלו לעסוק ברמה גבוהה בתחומים רבים כל כך באופן עצמאי וללא צוות משופשף, מקצועי ומנוסה.
בסופו של יום, יש לך רק שתי ידיים ו-24 שעות ביממה, וכדאי לך להשקיע אותן בחוכמה.
השקעה נכונה של הזמן שלך היא ניהול ופיקוח אסטרטגי על הפרויקט ועל צוות חלומות של מקצוענים שיודעים לתקתק את העבודה ולבצע אותה ברמה הגבוהה ביותר, במקום לבזבז זמן בביצוע "עבודות שחורות".
בצורה הזו אנו מצמידים לך "זרועות ביצועיות" בכל התחומים הרלוונטים ומאפשרים לך לתפקד כמוח התמנון ולהשקיע את הזמן בפיתוח העסק, בניית שיתופי פעולה ותכנון אסטרטגי עמוק.
אז איך זה עובד?
עכשיו אחרי שהבנו את מודל התמנון ולה אנו בונין ללקוחותינו עסקים וקורסים דיגיטליים בשיטה זו, הגיע הזמן שנרד לשטח ונתחיל לדבר בצעדים פרקטיים. שימו חגורות בטיחות אנחנו יוצאים למסע.

אבחון ואפיון
לפני שאנחנו אנשי עסקים אנחנו קודם כל אנשים, וכדי שאנשים יוכלו לעבוד ביחד בצורה אפקטיבית ומהנה, הם צריכים להכיר ולבטוח אחד בשני. לכן, אנו מקדישים את כל השלב הראשון להיכרות. אנחנו רוצים לדעת מי אתם כיזמים אבל יותר חשוב מי אתם כאנשים,
מה התשוקות שלכם? מה חשוב לכם בחיים ובעסקים? מה אתם אוהבים לעשות? איפה תרצו להיות בעוד 5 שנים? ולמה בחרתם במקצוע הזה?
התשובות לשאלות הללו יאפשרו לנו להבין מה מניע אותך ומה הם הדברים החשובים ביותר עבורך, וכך נוכל לסייע לך לקבוע מטרות ברורות ולאפיין תוכנית פעולה ברורה להשגתן, תוכנית שתפורה כמו חליפה – בדיוק למידותיך.
כמובן, שההיכרות היא דו כיוונית. בשלב זה תוכלו גם לשאול אותנו שאלות, עלינו ועל התהליך שאנחנו עומדים לעבור, להכיר אותנו, ולספר לנו את כל מה שחשוב שנדע לפני שנצא לדרך.

בניית תוכנית עסקית אסטרטגית
לאחר שלב ההיכרות, הגיע הזמן להתחיל לעבוד.
המטרה שלנו בשלב הזה היא לקחת את המידע שבידינו (ובראשך) ולתרגם אותו לערכים פיננסים ולתוכנית עסקית מפורטת ומקיפה שנוגעת בכל תחומי העסק.
תהליך התכנון אורך כ- 2-3 שבועות וכולל בתוכו 3-4 פגישות עבודה.
בתקופת זמן זו נבצע סקר שוק מקיף, נבנה מודלים כלכליים חכמים, נבסס את האסטרטגיה שלנו ביחס לשוק, נבנה ציר זמן לפעולה ונתמחר את המוצרים העתידיים.
בסיום השלב הזה תהיה לנו תוכנית פעולה מדויקת וברורה שתצייר לנו את הדרך מנקודת ה-0 ועד להצלחת הקורס הדיגיטלי.

מיתוג עסקי
לא, אנחנו לא מתכוונים רק ליצירת לוגו.
תהליך אמיתי של מיתוג הוא הרבה יותר מרק עיצוב גרפי.
מיתוג הוא תהליך שבו אנחנו בונים את הזהות של העסק, והופכים אותו (ואותך) למותג אמיתי.
דרך המיתוג בעל העסק יכול לשדר ללקוחותיו את הערכים שלו, החזון שלו, והתועלות העמוקות שהוא מציע.
מדובר פה על תהליך אסטרטגי עמוק שאין להקל בו ראש, שכן הוא ישאר איתכם למשך שנים ארוכות ויהווה הבסיס לתדמית שלכם כמותג, בדיגיטל ומחוצה לו.
רק לאחר שנבנה את הערכים, החזון והמסרים שעליהם מתבסס המיתוג, נוכל ליצור את תוצרי השיווק הגרפיים הכוללים לוגו, סלוגן, שפה גרפית, צבעים, פונטים, עיצובים לרשתות החברתיות ומסמכים רשמיים.
שלב המיתוג מתבצע בדרך כלל במקביל לשלב בניית התוכנית העסקית ואורך כ-1-3 שבועות,
ובסופו תחזיקו בנוכחות מרשימה ומוכרת שתבדיל אתכם מהתחרות.

אפיון ובניית תכני הקורס
חמושים בתוכנית עסקית מקיפה ומיתוג חדש ומרשים, נתחיל לעבוד על הקורס העתידי שלכם!
קודם כל, אנחנו צריכים לאפיין את קהל היעד שאנו פונים אליו.
מי הוא? מה הצרכים שלו? מה התשוקות שלו? איזה בעיות נוכל לעזור לו לפתור ואיך אנחנו יכולים לשפר את חייו?
רק לאחר שהבנו לעומק את קהל היעד שלנו, אנחנו מתחילים לבנות את תכני הקורס כמענה לצרכים של קהל היעד, אנחנו נדאג לספק ללקוחות בדיוק את המידע שהם רוצים וצריכים בדרך הכי נכונה עבורם.
בשיטה זו, אנו נאפיין את הנראות והגרפיקה של הקורס הדיגיטלי, אילו נושאים צריכים לעבור בו, מהו אורך השיעורים הנכון, ואילו מסרים מילוליים ובלתי מילוליים אנו צריכים להעביר ללקוחות.
שיטה זו לבניית מוצרי מידע דיגיטליים כמענה לצורך של לקהל היעד, היא קריטית ובדרך כלל עושה את ההבדל בין קורס ממוצע לקורס מצליח ורווחי במיוחד.
בנוסף, לאחר שאנחנו מבינים היטב מה עובר בראש של קהל היעד שלנו, נוכל לכלול בקורס גם מסרים שיובילו לרכישת מוצרים נוספים, אפ-סיילים וקרוס-סיילים שיעזרו לנו לפתח ולחזק את העסק בצורה בריאה ויציבה.

הקמת תשתיות עסקיות
אוקיי, יש לנו תוכנית עסקית עוצמתית, מיתוג של מיליון דולר, ואפילו מערך שיעורים ונושאים שאנחנו רוצים להעביר בקורס, עכשיו הגיע הזמן להקים את העסק שלכם או לחזק את התשתיות של העסק הקיים.
בשלב הזה אנחנו נעזור לכם לבנות את תשתיות העסק בצורה המיטבית והמקצועית ביותר מבחינה פיננסית, משפטית וארגונית.
השלב הזה אמנם נשמע אפור למדי אך הוא חשוב מאוד ואסור בשום פנים ואופן לקחת אותו בקלות דעת.
סוג ההתארגנות העסקית שבה נבחר, ההתנהלות מול רשויות המס והבנקים, העסקת עובדים ופרילנסרים, קבלת ההחלטות וההתנהלות הכוללת שלכם בתור בעלי עסק תשפיע בצורה דרמטית על ביצועי העסק ועל סיכויי ההצלחה שלכם.
לכן, אנו נלווה אתכם בכל צעד בדרך ונכשיר אתכם להפוך למנהלים ומקבלי החלטות ברמה הגבוהה ביותר.

צילום הקורס
השלב התכנוני הסתיים, עכשיו הגיע הזמן לעלות על הבמה!
זהו השלב בו אתם מגיעים לאולפן הצילומים ומתחילים לצלם את הקורס שעליו עבדתם כל כך קשה, זו ההזדמנות שלכם להנות ולהתחיל לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב – ללמד ולדבר על התחום שלכם!
בכל הנוגע לימי צילומים – יעילות היא שם המשחק.
ימי הצילום מהווים מרכיב יקר בתהליך הפקת הקורס ולכן אנו נשאף לצלם את הקורס במספר ימי צילום מצומצם ככל האפשר, על מנת לחסוך לכם זמן, וכסף.
במילים פשוטות, כשאתם תיכנסו לאולפן אתם כבר תכירו את מערך השיעורים, תדעו בדיוק אילו נושאים אתם מעבירים בכל שיעור, איך אתם צריכים להעביר את המידע וכמה זמן כל שיעור יקח לכם.
בקיצור, ביום הצילומים, נשאר לכם רק להגיע ולתת את הופעתך חייכם.
ככה עובדים מקצוענים.
לאחר צילום כל חומרי הקורס, אנו נתחיל בתהליך של עריכת הקורס בצורה פשוטה או בשילוב של אנימציות, מסך ירוק, ותוספות נוספות אשר ישפרו את נראות הקורס.
בסיום שלב העריכה נוכל להגיד מזל טוב!
נולד לכם קורס דיגיטלי מרשים ואיכותי, והוא עומד לקחת את הצעדים הראשונים שלו.

בניית תשתיות שיווק
עברנו תהליכי מיתוג, הקמת עסק, תכנון אסטרטגי עמוק ובדקנו שכל המערכות שלנו ומוכנות לפעולה, הגיע הזמן לצאת אל האור.
כמו שבטח כבר הבנתם, הפקת קורס דיגיטלי בצורה הנכונה לא מסתכמת במספר ימי צילומים בלבד, למען האמת, רוב הקורסים הדיגיטליים שהופקו בישראל בשיטת "עשה זאת בעצמך" עם תמיכה של קורס דיגיטלי שמלמד "איך להפיק קורס דיגיטלי" לא הצליחו ולא החזירו את ההשקעה לבעליהם.
הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שקורס דיגיטלי ללא מערך שיווק עוצמתי ומתקדם, מועיל בערך כמו כרטיס ביקור יוקרתי אשר תמיד נשאר בכיס שלך בעל הקורס, אם הוא לא מופץ ללקוחות, הוא פשוט חסר תועלת, איכותי ככל שיהיה.
זו הסיבה שאנחנו משקיעים זמן רב, יצירתיות ותושייה בבניית תשתיות ומשפכי שיווק עוצמתיים ומורכבים אשר יבדילו אתכם מהמתחרים ויהפכו את המוצרים הדיגיטליים שלכם לסחורה חמה שקהל היעד ירצה לקנות ולצרוך, וימצב אתכם כמותג וכמומחים בתחומכם.
בשלב זה אנחנו נקים עבורכם אתר אינטרנט ועמודים ברשתות החברתיות, ונתחיל לשווק אתכם באופן ממומן בכל הפלטפורמות בצורה היעילה ביותר, כאשר אנחנו שמים דגש מיוחד על שיווק מבוסס נתונים ומדידת ROI (החזר ההשקעה) חיובי ורווחי במיוחד.
במילים פשוטות, בכל שלב בדרך אתם תדעו בדיוק כמה כסף אתם מוציאים על שיווק בדיגיטל ובדיוק כמה כסף מערך השיווק מפיק עבורכם.
בנוסף, על מנת לחזק את תהליכי השיווק ו"חימום הלקוחות", לשפר את יכולות הארגון והסדר בעסק ולחסוך לכם זמן ומשאבים רבים אנו דוגלים בשילוב עמוק של אוטומציה עסקית בכל מערכי השיווק והמכירות.
שימוש באוטומציה עסקית מהווה מכפיל כוח משמעותי שיכול לגרום לעסק שלכם להראות כמו ארגון גדול ומאורגן גם אם אתם נמצאים כרגע רק בתחילת הדרך.

הטמעת תהליכי מכירה
זהו, הגענו למאני טיים.
זה השלב שבו נקים מערך מכירות מנצח, אשר יצליח להמיר את הפניות שיגיעו ממשפכי השיווק השונים לכסף שנכנס לחשבון הבנק שלכם בכל חודש.
ביחד, נכתוב תסריטי שיחה חזקים ונכונים, נבנה תהליך מכירה נכון, ונהנדס את "מסע הלקוח" על מנת למקסם את אחוזי הסגירה בטלפון.
במידה הצורך, נעזור לכם גם לגייס אנשי מכירות איכותיים ומסורים נלמד אתכם איך לנהל אותם ואיך לבנות מודלי תגמול משתלמים לשני הצדדים שיניעו את אנשי המכירות לתת את המקסימום שלהם יום אחרי יום.
בסוף התהליך תצאו עם:
- תוכנית עסקית-פיננסית אסטרטגית
- מיתוג אישי ששם אתכם בליגה של הגדולים
- יסודות עסקיים יציבים ואיתנים
- קורס דיגיטלי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
- מערך שיווק עוצמתי, מקצועי ואוטומטי
- מערך מכירות מנצח