...ASK US

אם הגעתם עד כאן, לדף השאלות והתשובות, שבדרך כלל נמצא בהרבה אתרים המוכרים שירותים, נרצה לשתף אתכם בהתלבטות שלנו.

שקלנו האם בכלל לכלול דף של שאלות ותשובות באתר (כמעט שuויתרנו על העניין). דף שתפקידו לענות על שאלות שלרוב מתעוררות אצל הגולש המתעניין. שאלות שבסופו של דבר יעזרו לכם אולי להשתכנע ולהגיע לשיחת התייעצות או התעניינות עמנו.

בדרך כלל מוצאים הגולשים בדף השאלות ותשובות באתרים השונים שאלות "מהונדסות" בסגנון:

שאלה טיפוסית: "האם השירות שלכם יקר?"
תשובה טיפוסית: "תתפלאו לדעת כמה שלא!"

ובכן בחרנו לשבור את ה'מסורת' הזו, ולהציג שאלות אוטנטיות שמופנות אלינו על בסיס תדיר ותשובות כנות, שהן לא בהכרח שיווקיות. אך הן תעזורנה לכם הגולשים באתר, להבין טוב יותר מהי הפקת נכונה של קורס דיגיטאלי. וישקפו לכם לקראת מה עליכם להתכונן ולמה עליכם לצפות כאשר תחליטו להיכנס לתהליך המקסים והמרתק הזה.

 

בחרנו להציג את השאלות הכי נפוצות שרבים מהמתלבטים בכניסה ל"הרפתקה" של הפקת קורס דיגיטאלי נתקלים בהן:

תשובה: אין הכרח כזה. אינך צריך להיות שחקן תיאטרון ואינך צריכה להיות זמרת שטורפת במות ואצטדיונים. קורס דיגיטאלי שמופק ומנוהל בצורה מתוכננת ומוקפדת, בין השאר מצולם בשיטה ייחודית ע"י אנשי מקצוע מהמדרגה הראשונה שהם עצמם צלמים בעלי כישורי במאים, שמתדרכים ומנחים תוך כדי ימי הצילומים כיצד להעביר את המסר וכיצד להתנהל מול המצלמה ובמידת הצורך יבוצעו תיקונים, עריכות וצילומים מחודשים, עד שיתקבל מוצר שהשלמות תדבק בו. בין השאר ע"י תכנון חכם של מבנה השיעור, המעברים ועוד באופן כזה שיצור אינטראקציה עם הלקוחות ויחדד את המסרים ויקל על העברתם.

תשובה: מאוד חשוב לבצע הפרדה בין ידע וניסיון מקצועי בענף כלשהו, לבין העברתו והנגשתו לזולת.
ישנם לא מעט (אפילו די הרבה) אנשי מקצוע הנושאים בתוכם ידע תיאורטי עצום. אולם הידע שלהם או הצגתו לא ממש "עוברים מסך" ולא לתמיד מצליחים להעביר את המסר באופן ראוי.
סיטואציות כאלה מאפיינות לא מעט אנשי מקצוע שישארו בגדר "צללים" במקום שיהפכו, ע"י תכנון אסטרטגי וטכני נכונים ל"פרסונות".
לנו יש את היכולת והכישורים לסייע בידי איש המקצוע לבנות את הקורס בצורה מקצועית. ובאופן שבו המסר, הכלים המקצועיים, חשיבותם, התחושה והאווירה שישתקפו דרך שפה בלתי מילולית, הולמת, יעברו באופן קולח ללקוח.

תשובה: טכנית – למה לא! מהותית -בשום פנים ואופן לא! לפני שנכנסים להרפתקה של הפקת קורס דיגיטאלי צריך להגדיר מהו קורס דיגיטאלי.
אם עבורך קורס דיגיטאלי הוא תהליך של צילום של עצמך מתקשרת באופן מסויים עם מצלמת וידאו, שבסופו ישאר לך ביד קובץ בן כמה שעות, אז טענתך נכונה.
אך אנחנו מגדירים קורס דיגיטאלי – מוצר דינאמי שתפקידו למכור ולהימכר. אנו רואים בו ולכן גם מגדירים אותו, כלי קיבול של ערכים ייעודיים שמועברים לקהל יעד. ועל מנת לעמוד בהגדרה הזו, יום צילומים ואיפור לא יעשו את העבודה. צריך תכנון אסטרטגי של בניית מערכים, מודל, קליט, העברת מסרים ועוד הקפדה על נקודות חשובות שיהפכו את הקורס מקובץ אודיו בו את ניראית טוב, לצינור העברה יעיל של ידע וערכים. לשם כך אנו משלבים בהפקה תכנון אסטרטגי, בניית מודל, בניית משפך שיווקי, תוכנית חכמה למדידת רווחיות ותרחישים מומלצים. ובמידת הצורך והרצון להתפתח, גם ליווי שוטף בניהול הקורס ככלי מוכר שהופך ליחידת רווח כלכלית.

תשובה: אנו רואים בקורס דיגיטאלי, בראש ובראשונה 'עסק' ממודל ומתוכנן. הרבה מעבר ליום צילומים. קורס דיגיטאלי שיצא משולחננו ותחת ידנו – הוא בבחינת תוכנית עסקית ועמידה במדדים פיננסיים ומתוכננים, כלכליים ושיווקיים, שיכלול בין השאר הטמעת אסטרטגיות. ולכן מחירו אינו מגלם בתוכו יום צילומים ואיפור. המחיר יכלול בין השאר חבילה מהוקצעת של תכנון עסקי, צילום, מיתוג, בניית אסטרטגיה שיווקית ועוד.
לגבי השימוש במונחים "יקר" או "זול"….. הגדרה של 'יקר' – היא לשלם סכום כספי גבוה עבור שירות שלא משקף את התמורה. החבילה של השירותים שיביאו את הקורס הדיגיטאלי לקורס שעובד ומוכר, תותאם כחליפה למידות הפרסונה והשירות המתוכנן. ומחירה ייגזר ממנה. ולכן התמורה שתשתקף בערכים וכלים שיפיץ הקורס לכלל הלקוחות תהיה 'זולה' אל מול מחיר הפקת הקורס.

תמיכה והדרכה

לא ענינו לך על השאלות?

צור/י איתנו קשר ונוכל לענות לך על כל שאלה ולברר את הצרכים שלך בצורה מדוייקת יותר.

Contact Us